środa, 23 września 2020

Mój makijaż

W ostatnim poście mówiłam o makijażu, które emo nosi, w tym poście powiem i pokaże wam mój makijaż. Zrobiłam kolaż ze zdjęć moich oczu w makijażu, który niemalże na codzień robię.
Wybaczcie jeśli na zdj nie są dość wyraźne miniaturki.
No więc przez ostatnie kilka miesięcy mój makijaż był praktycznie malowany eyelinerem i kredką do oczu. Bardzo lubiłam ten styl makijażu, ale przez ostatnie 2 miesiące zaczęłam testować z cieniami no i nie powiem, przypadł mi ten makijaż do gustu, dziś wróciłam jednak do mojego pierwotnego. Malowanie kreski jednak zajmuje mi zawsze więcej czasu niż cieniami, dziś jednak zeszło szybciej niż myślałam.


Kosmetyki, które używam do makijażu:

Kredka do oczu Avon True Colour Glimmerstick Eyeliner - Blackest Black
Maybelline Lasting Drama - Liquid Ink - 10 Charcoal Black - Matte
Cienie do powiek, prawdopodobnie z firmy Etos, nie wiem jednak ponieważ dostałam je od znajomej.
Cienie do powiek od Kat Von D - Vegan Love
Tusz do rzęs Avon Winged Out Mascara - Blackest Black
Eyeliner od L'Oréal Paris Perfect Slim by SUPERLINER.
Podkład L'Oréal Paris True Match - 01 Ivory

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz