wtorek, 19 stycznia 2021

Dlaczego zaczęłam blogować?

Pijąc monsterka poraz pierwszy od ponad tygodnia zdecydowałam się napisać ten post.

Od dość dłuższego czasu a w sumie od paru dobrych lat miewam problemy z sennością. Zdarza się, że zasnę dopiero po 5 albo nawet 6 rano a kiedy się budzę mija grubo po 13 lub 14.
Cenie sobie co prawda noc, jest wtedy taka cisza a ja czuję, że żyję, za dnia jednak czuje się nieco nie komfortowo(?).
Jednak w nocy moja aktywność wzrasta, mogę zrobić więcej niż za dnia.
 
Dlaczego stworzyłam ten blog?
Stworzyłam go aby przybliżyć wam zainteresowanym wiedzę na temat subkultury emo, w której się obecnie znajduję.
Zaczęły mnie irytować złośliwe komentarze oraz stereotypy, które niszczą naszą opinie. 
Piszę tu o subkulturze ale także o moich poglądach.
Świat się zmienia strasznie szybko, jednak styl w subkulturze nie uległ dużej zmienie, chociaż teraz sporo ludzi, którzy nie są w subkulturze wpisują hashtagi, które właściwie nie odnoszą się do tematu zdjęcia.
Dlatego też przez to niektórzy mogą pomylić daną subkulturę z inną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz