wtorek, 23 marca 2021

Kiedyś gotka, alternatywka a teraz emo

Jak doszło do tego, że w końcu odnalazłam siebie w subkulturze emo?

Całe życie miałam pod górkę, bycie nielubianym, nękanym, wyśmiewanym.
Czułam zawsze brak akceptacji w moim otoczeniu.
Starając się dopasować do ludzi, którzy patrzyli na mnie z góry było błędem.
Jedyne co mnie trzymało to obecna muzyka, która przybyła z czasem.

Ubiór wyłącznie w kolorze czarnym, jedyny kolor, który zawsze najbardziej lubiłam.
Inna biżuteria, tak byłam osobą alternatywną przez krótki czas, potem byłam gotka ale to również nie było to. Czułam się emo od dawna ale nie brałam tego nigdy na poważnie.
W końcu nadszedł czas przemiany. W końcu zrozumiałam kim na prawdę jestem, głównie za sprawą muzyki i strony, na której robiło się animowane obrazki o której wspominałam w poście o mojej historii jak odkryłam subkulturę emo Jak odkryłam subkulturę emo?
Być może nie jestem idealna, i lekko omijam niektóre zasady ale wiem i czuję się tym kim jestem.

Ostatnio miewam głębokie przemyślenia. Sporo się wydarzyło w ostatnim czasie. Miewam uczucie bezradności. Chociaż mam też nadzieje, że wszystko się może jeszcze ułożyć.

(Gif wykonany przeze mnie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz