środa, 2 marca 2022

2 lata bycia w pełni emo

 Dziś mija moja 2 rocznica odkąd jestem w pełni emo. Z tej okazji przygotowałam filmik: My 2nd Anniversary  Dość sporo w ciągu tych dwóch lat się wydarzyło i szczerzę męczy mnie już to i obecna sytuacja a w sumie dwie obecne sytuacje... 

Dziś dość dziwny dzień, czułam się jakbym się cofnęła dwa lata temu i na nowo stawała się emo, plus jeszcze miałam odczucia sprzed 10 lat. Właśnie, dlaczego wspomniałam o 10 o 2012 roku? Wczoraj miałam 10 letnią rocznicę odkąd dołączyłam na stronkę, na której tworzyło się animowane obrazy, które jeszcze do zeszłego roku było możliwe a teraz już niestety nie, głównie przez wtyczkę flash, która już praktycznie jak to mówili "wymarła". To dzięki tej stronie poznałam subkulturę emo ale o ile dobrze pamiętam, to zamieściłam jeszcze chyba w 2020 lub 2021 post o tym jak poznałam subkulturę emo.

Dwa święta a nie uczciłam ich jeszczę a mogłam w sumie upiec jakieś ciastka czy babeczki... Ale trudno się mówi.

Aktualnie przesłuchuję utwory Saosin na lastfm. Coraz rzadziej ostatnio zaglądam w social media. To nie to samo jakoś... 

Za niedługo wiosna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz