niedziela, 13 marca 2022

Emo znaczy emocjonalny

Niby coraz więcej pojawia się emosów ale nie każdy wie dokładnie na czym to polega. Kiedy widzę, że coś mi nie pasuje to nie mogę siedzieć cicho i muszę się wtrącić no bo jak inaczej ma trafić co robią źle? 

W tym roku będzie w lipcu 10 lat od poznania subkultury emo, także mam jakieś doświadczenie prawda choć i ja też mogę w kilku kwestiach się mylić, także powtarzać będę wiele razy żeby nie mieszać styli bo to już wtedy nie emo a alternatywne. 

Wczoraj miałam bardzo ale to bardzo zły dzień, miałam zaplanowany wyjazd do Niemiec i nie wyszło bo cały czas sprawdzają i nie było sensu jechać. Miała przyjechać przyjaciółka ale nie mogła, no wszystko się rozwaliło tego dnia. Nie miałam już ochoty wgl na nic. 


Zdjęcie z Frankfurtu nad Odrą robione 7 października 2021 roku. 
Byłam przygotowana na wyjazd a tu pech, tak musiało być ale szkoda, że covid jeszcze nie zniknął a już dawno powinno to zniknąć, wszystko się rozwaliło przez to dziadostwo... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz