środa, 13 kwietnia 2022

Powrót do pasji

Przez ponad rok braku aktywności na Blingee zdecydowałam się na ostateczny powrót. Zanim Adobe zlikwidowało wtyczkę flash nie było problemu, jednak ludzie tam ogarnęli na to sposób i dałam się namówić, a to wszystko z tęsknoty za tą stroną, dobrze mieć jeszcze starego kompa który po prostu się do tego dobrze nadaje. 10 lat jak tam jestem i nigdy na dłuższy czas tam mi się nic nie znudziło no i oczywiście przyzwyczajenie, podobne obrazy tworzyłam na PicMix, choć zbyt mało było tam dodatków takich jak np ramki, zegarki, kwiaty czy też motyle albo sparkles (nie wiem w sumie jak to na polski przetłumaczyć).

W ciągu ostatnich 6 dni, no można powiedzieć, że prawie tydzień stworzyłam z 21 obrazków, tak jak na początku tam robiłam po 5 a nawet 7 blingee dziennie, potem było raz dziennie aż w końcu raz na tydzień ale póki mam wenę to korzystam. Robiłam w wielu stylach nie tylko Emo ale i Vintage czy Gothic lub takie jak inni, nie umiem tego nazwać szczerze mówiąc.

Chociaż czuję się mega dziwnie robiąc tam bo jakby nie patrząc to rok czasu nic tam nie robiłam i tak nagle dziwnie jednak wrócić do tego po takim czasie...

Ale jestem dumna z moich prac, choć kilka mi nie wyszło no ale jednak te, które stworzyłam i wyszły mi nie przechwalając się na prawdę świetne. Czuję satysfakcję, czuję jak wracam do swojego żywiołu ale jestem też świadoma tego, że za jakiś czas wena znów mnie opuści nie wiem na jak długo, dlatego nie zamierzam nie korzystać z pomysłów, które jeszcze mi siedzą w głowie.

Dziś Wielkanoc, choć od dłuższego czasu za bardzo świąt nie obchodzę, głównie z przyczyn osobistych ale co tu mówić mam doła krótko mówiąc... Nie cieszy mnie za bardzo nic, jedynie te chwile na Blingee dają mi lekki powód do uśmiechu chociaż przez tę chwilę...

W każdym bądź razie życzę wszystkim Wesołych Wielkanocnych Świąt.


A tu Wielkanocny zajączek stworzony przeze mnie.
Proszę o nie kopiowanie i nie podawanie się za twórcę tego obrazu.
Wesołej Wielkanocy!
Do następnego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz